SET KARBONOVÝCH KOL EQUATOR BLACK 45C
Profesionální kola s karbonovým výpletem a certifikátem UCI
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
Váha: 1490 gramů
Rozměry: 45 x 27 x 19 mm
QR: 12 mm
- 14 dnů na vrácení nepoužitých kol
- Všechna kola jsou vyrobena ručně
- 2 roky záruka na konstrukční vady
- Autorizovaný servis v České republice
Detailní popis
VÝHODY MODELU
1
Jeden set kol váží okolo 1 500 gramů, kola jsou tedy lehká, ale zároveň rozumě odolná. Ušetřená váha na rotujících částech kola se rovná dvojnásobku váhy statických komponent. Lehkost během jízdy jednoznačně poznáte.
2
Karbonový výplet se deformuje a pruží méně, než výplet ocelový. Říkáme tomu DTT (Direct Transmission Technology). Každé šlápnutí do pedálů vás tak vystřelí vpřed s maximální efektivitou.
3
Vyšší profily znamenají lepší aerodynamiku, menší námahu pro dosažení a udržení rychlosti, ale také parádní stabilitu. 45 – 55 mm profil je univerzální pro většinu podmínek, se kterými se venku potkáte.
PARAMETRY
POVRCHOVÁ ÚPRAVA:
Matně černá (UD)
RÁFEK:
Celokarbonový, japonská vlákna Toray T800 a T1000, epoxid obohacený NCT (nanocarbon tube) – nižší hmotnost a vyšší odolnost proti odštípnutí
BRZDNÁ PLOCHA:
Basalt v kombinaci s epoxidem s vyšší tepelnou odolností
METODA VÝROBY:
Pressure bag forming
NÁBOJE:
Equator Black pro Shimano/SRAM nebo Campagnolo
LOŽISKA:
EZO – Japonská průmyslová ložiska
PAPRSKY:
SAPIM Race / SAPIM CX Ray u kotoučovek
NIPLE:
Robustní vnitřní AL niple
VÝPLET:
Equator Full Carbon Spoke Spider, celokarbonový výplet
DOPORUČENÝ TLAK:
Plášťové do 8 barů, galuskové dle doporučení výrobce
TECHNOLOGIE
RÁFEK Z JAPONSKÝCH VLÁKEN
Ráfek je vyroben z kombinace kvalitních japonských vláken Toray T800 a T1000. Prepreg (pletení karbonu) si děláme sami u nás v továrně. Celý proces tak máme kompletně pod kontrolou.
LEPŠÍ VE ŠPATNÝCH PODMÍNKÁCH
Basaltová brzdná plocha zaručuje v kombinaci s našimi špalky vysokou tepelnou odolnost a bezpečné brzdění i na mokru.
KONSTRUKCE
Patentovaný design výpletu se skládá ze dvou dílů po 8 paprscích a středu. Všechny komponenty jsou servisovatelné a v případě opotřebení nebo nehody je tak servis výrazně levnější.
PRESSURE BAG MOLDING
Při tvrzení epoxidu používáme tzv. “Pressure Bag Molding” metodu. Znamená to, že uvnitř ráfku je nafouknuta opora, která jej tlačí proti vnější formě. Maximum přebytečného epoxidu je tak vytlačeno ven, což snižuje výslednou váhu. Po vytvrzení je opora vyfouknuta a z ráfku odstraněna, takže uvnitř nezůstává žádný zapomenutý materiál nebo dokonce pěnové kopyto.
Obsah balení
Rychloupínáky a brzdové špalky (8ks), sada klíčů pro centrování
Hodnocení produktu
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!